U kunt Seniorenvereniging Maarheeze steunen via de Vriendenloterij

De Seniorenvereniging steunen via de VriendenLoterij.

Er is een heel interessante en tevens gemakkelijke manier waarop u onze Seniorenvereniging kunt steunen. Seniorenvereniging Maarheeze is namelijk partner geworden van de VriendenLoterij. Dat betekent dat onze vereniging een ‘goeddoel’ geworden is bij de VriendenLoterij.

Mensen die meedoen met de Vriendenloterij kunnen nu de Seniorenvereniging Maarheeze bij de VriendenLoterij aanwijzen als ‘goed doel’.

Minimaal 40% van de lotprijs gaat dan direct naar onze club. Dat betekent dat van de € 15,25 die een lot kost, iedere maand € 6,- naar onze Seniorenvereniging gaat. Dat levert natuurlijk een behoorlijk financieel voordeel op voor onze seniorenvereniging.

Hoe werkt het?

Je kunt als u meedoet , of mee wilt doen aan de loterij bellen naar de Vriendenloterij,

telefoon 088 - 020 1020).

Via keuzeoptie 5 krijg je een medewerker aan de lijn, aan wie  je kunt aangeven dat je Seniorenvereniging Maarheeze wil koppelen aan jouw lot of loten. Daar zijn géén bijkomende kosten aan verbonden. De registratiecode van Seniorenverening Maarheeze, waar dan om gevraagd wordt is : 21573.

Ook familieleden en bekenden, die al meespelen, kunnen op die manier onze vereniging steunen zonder dat het hen iets kost. Een telefoontje is voldoende!

Zo speel je mee met de VriendenLoterij en steun je zonder dat het je iets extra’s kost onze Seniorenvereniging. Geweldig toch!