Welkom bij Seniorenvereniging Maarheeze

Hartelijk welkom op de website van onze actieve en gezellige Seniorenvereniging Maarheeze. Onze vereniging is opgericht in 1960 en bestaat nu dus al ruim 60 jaar.

Ons motto is : ”Samen actief en gezond oud worden”.

Dat willen we voor onze ruim 600 leden bereiken door allerlei activiteiten te organiseren om sociaal en lichamelijk actief te blijven. Iedereen van 50 jaar of ouder kan lid worden.

Wilt u ook

• leeftijdsgenoten ontmoeten?
  • samen genieten van muziek, dansen of gezond bewegen?
  • nieuwe vrienden maken bij het kleuren, haken, tuinieren of foto’s maken?
  • elkaar uitdagen bij het darten, biljarten, koersballen of kaarten?
  • met een groep lekker buiten een wandel- of fietstocht maken?
  • of gewoon gezellig een praatje maken bij een kopje koffie of thee?

Seniorenvereniging Maarheeze is er voor u!

Onze activiteiten vinden plaats in ontmoetingscentrum “Onze School”, Stationsstraat 52 in Maarheeze.

In de huiskamer is iedereen, jong en oud, wel of geen lid, welkom op werkdagen van 10.00-12.30 uur. Er is altijd verse koffie.

Onze leden zijn alle werkdagen welkom van 10.00-16.30 uur.

We zijn tijdens openingsuren telefonisch bereikbaar op 0495 623589.

Bent u benieuwd of er een activiteit is die bij u past, klik dan hierboven op “Activiteiten”. Daar vindt u de hier genoemde en nog meer activiteiten en de nodige informatie daarover.