Puzzelruilpunt en Ruilbibliotheek in Onze School

Ook al is “Ons Kwartier” nog gesloten, via de achterdeur kunt u het gebouw wel binnen. Daar vindt u in de hal onze ruilbibliotheek en ons puzzelruilpunt. U bent altijd welkom om een boek uit te komen zoeken. Er is best een behoorlijke collectie aanwezig en waarschijnlijk voor ieders voorkeur wel iets te vinden. En mocht u thuis nog interessante boeken hebben  die er nog goed uitzien en die u kwijt wil, dan kunt u die daar neerleggen. Mevr.Toos Bruynaers zorgt ervoor dat die dan in de collectie opgenomen worden.

U vindt in die hal ook een kast met allerlei puzzels. Om niet vandaag een volle kast met puzzels te hebben en morgen geen enkele puzzel meer, zijn de spelregels iets anders dan bij de boeken. Om een puzzel mee te kunnen nemen, vragen we om een puzzel in te leveren. Komt u als nieuwe puzzelaar en heeft u geen puzzel thuis, dan kunt u gewoon een puzzel komen lenen, maar vragen we wel of u die later weer terugbrengt. U heeft dan dus wel een ruilpuzzel!

De voorwaarde voor het inleveren van een puzzel is natuurlijk wel dat de doos heel en schoon is en dat de puzzel compleet is. Moet er eenzelfde soort puzzel ingeleverd worden, als die u mee wilt nemen? Nee in principe maakt dat niet uit, een puzzel van 150 stukjes inleveren en een van 1500 meenemen is geen enkel probleem. Leg uw ingeleverde puzzel onder in de kast, dan zoeken wij later een plekje.

Het omruilen van zowel de puzzels als de boeken kan gewoon tijdens de openingstijden van Onze School. Heeft u vragen dan kunt u bellen met Onze School: 0495 623589 en vragen naar de dienstdoende beheerder.