Gezellige muziekmiddag in Ons Kwartier

Op zaterdagmiddag 18 mei was het gezellig druk in Ons Kwartier. De muziekliefhebbers onder onze leden genoten daar van het optreden van het Klein Orkest van Muziekvereniging De Poort van Brabant. Onder leiding van dirigent Henk van Moorsel heeft dit orkest de aanwezigen meegenomen op een muzikale reis door de wereld. De muzikanten namen ons met hun melodieën mee naar o.a. Amerika, Schotland, Duitsland, Italië, maar ook Nederland werd niet vergeten. Het enthousiasme van de muzikanten straalde er vanaf en dat enthousiasme brachten ze ook over op het publiek. Er werd volop mee geklapt en het was moeilijk om stil te blijven zitten bij die vrolijke klanken. Dit zeer geslaagde optreden was een prima begin van het lange Pinksterweekend. Dank aan alle leden en dirigent van het Klein Orkest, jullie hebben de aanwezigen een leuke, ontspannen middag bezorgd. Voor herhaling vatbaar!

, ,