Gastvrouw of gastheer in Ons Kwartier misschien iets voor u?

Een gevolg van de coronatijd is dat er minder vrijwilligers beschikbaar zijn  als gastvrouw/heer.We hebben echt behoefte aan mensen die het leuk zouden vinden een dagdeel per week deze gezellige  taak op zich te nemen.   De gastvrouw/heer ontvangt onze bezoekers, serveert ze een kopje koffie of een ander drankje, houdt een praatje met ze en leert zo op een leuke manier andere mensen kennen. U staat er nooit alleen voor, want er is altijd een beheerder,  die zo nodig  meehelpt of raad geeft.  Heeft u hier interesse in, twijfelt u erover of het iets voor u kan zijn, of heeft u  meer informatie hierover nodig , neem dan zeker contact op met een van de bestuursleden. U bent heel erg welkom en wie weet is deze activiteit juist iets voor u….