Zaterdag 28 januari gezellige dans- en muziekavond !

Dans- en muziekavond

Zaterdag 28 januari a.s. kunt u komen genieten van een sans- en muziekavond met optreden van het live orkest “De Grensmuzikanten” uit Reusel. Deze muziekgroep, die helaas op onze vorige dansavond wegens familieomstandigheden was verhinderd, is nu alsnog bereid gevonden om deze avond naar Maarheeze te komen.

Omdat in het verleden op de dansavonden steeds een uitwisseling heeft plaatsgevonden tussen de seniorenverenigingen van Budel en van Maarheeze, zijn ook nu de leden van seniorenvereniging Budel uitgenodigd op onze dansavond.

Houd je niet van dansen maar wel van gezellige muziek, dan ben je uiteraard ook van harte welkom.

Samen genieten van de muziek onder het genot van een drankje maakt dat het zeker een gezellige avond zal worden.

Deze activiteit is bedoeld voor leden van de seniorenvereniging, maar introducees zijn ook van harte welkom. De toegang is gratis voor de leden van de seniorenvereniging. Aan niet-leden vragen wij een bescheiden bijdrage van € 5,-.

Dus noteer in je agenda: Dans- en muziekavond Seniorenvereniging 28 januari 2023 aanvang 20.00 uur.

Ons Kwartier van ’Onze School’ is open vanaf 19.30 uur. Wij hopen jullie allen op deze avond te mogen begroeten. In verband met de organisatie graag vóór 28 januari even aanmelden bij Ons Kwartier.

Organisatie dansavonden: Harrie van Horne, Mieke Aarts en Gerrit van Hees.