Kienen

Contactpersoon: Mariet van Geldrop tel. 592699.

Tijdstip: Iedere tweede vrijdag van de maand.

Iedereen, die houdt van kienen, kan ook hiervoor  terecht bij onze vereniging. Elke tweede vrijdag van de maand van 13.30 tot ongeveer 16.00 uur wordt deze activiteit georganiseerd.  Als je graag mee wil doen, hoef je je niet aan te melden, je gaat er gewoon naar toe als je daar zin in hebt.

Het is altijd erg gezellig. Dat blijkt wel uit de deelname aan deze activiteit. Toen  de spelleiders Mariet van Geldrop en Annie Reina begonnen, kwamen er meestal zo’n 25 deelnemers, dat loopt nu vaak op tot wel 35 personen. Mariet en Annie maken er dan ook een leuke middag van en doen hun best om te zorgen voor mooie prijsjes.

Ook niet-leden van de vereniging zijn welkom, zij betalen dan wel een beetje meer dan de leden. De kosten voor de leden zijn € 5,- per serie (alle 90 nummers) of € 2,50 voor een halve serie. (Niet-leden betalen € 6,- of € 3,-.)

Vind u het leuk om te kienen, dan is dit een prima activiteit voor u.

Ga zeker eens kijken en de sfeer proeven.