Fietsen

Contactpersoon: Peter Joppen tel. 593247.

Tijdstip: In de maanden april t/m september op donderdagmiddagen.

Fietsen is een heel geliefde bezigheid van ons senioren en dus is deze activiteit ook opgenomen in ons programma.  Op de donderdagmiddagen in de genoemde periode staat er om 13.30 uur steeds weer een groep  enthousiaste fietsers  bij Onze School klaar om een leuke tocht te gaan maken.      Peter Joppen en Harrie Biemans zijn de kartrekkers bij het fietsen. Zij stippelen mooie en veilige routes uit en zoeken  gezellige pleisterplaatsen erbij om de tocht zo aangenaam mogelijk te maken voor de deelnemers.  Er wordt rustig gefietst, zodat het ontspannen en veilig is en iedereen kan genieten van de mooie omgeving. Om ervoor te zorgen dat de  groep duidelijk zichtbaar is in het verkeer,  geldt de afspraak dat iedereen een veiligheidshesje draagt. Het zijn altijd heel gezellige middagen, lekker buiten, lekker fietsen, leuk terrasje, fijn gezelschap, dus aan het einde van de middag komen de deelnemers altijd weer opgewekt en voldaan terug.

Naast deze fietsmiddagen  organiseren Peter en Harrie ook nog twee langere fietstochten van 60 km. In het activiteitenoverzicht staat tijdig aangegeven wanneer die gehouden worden.

Dus bent u fietsliefhebber dan kunt ook hiervoor bij de Seniorenvereniging terecht. Fiets gerust een keer mee om te ervaren of dit ook iets voor u is. U bent van harte welkom.