Laatste bijeenkomst van de serie Wonen, Zorg en Welzijn op vrijdagmiddag 23 augustus

In deze vierde en tevens laatste bijeenkomst over de onderwerpen Wonen, Zorg en Welzijn gaat Els van Daal van KBO-Brabant ons, nu op een speelse wijze, nog een keer laten zien waar we zoal rekening mee moeten houden en welke veranderingen er staan te gebeuren in de nabije toekomst voor wat betreft wonen en zorg. Ze zal er nog eens aandacht aan besteden hoe belangrijk het voor iedereen is om het heft in handen te nemen voor het eigen welzijn. Haar advies is: probeer een netwerk om je heen te verzamelen waar je, als het nodig is, altijd op terug kunt vallen en waarmee je ook anderen kunt ondersteunen. Het wordt een middag speciaal voor diegenen, die eerder bij een of meer van deze middagen al aanschoven zijn. Deze keer wordt het extra gezellig met een hapje en een drankje. Ook degenen die de andere bijeenkomsten niet bezocht hebben, zijn van harte uitgenodigd. Wel graag tijdig aanmelden, zodat we de zaal van te voren kunnen inrichten.

Alleen samen staan we sterk, nu en in de toekomst.