Interesse voor deelname aan leesclub?

In onze Seniorenvereniging is sinds 2019 een leesclub actief. De acht leden daarvan komen om de 6 à 7 weken bij elkaar om dan een boek te bespreken dat ze allemaal gelezen hebben. Per jaar komen er 8 boeken aan de beurt die ze samen uitgezocht hebben. De bespreking gebeurt altijd in een gezellige en ontspannen sfeer, er wordt uitgewisseld wat iedereen van het boek vond en wat opgevallen is in het gelezen boek. Het is heel interessant om de verschillende meningen te horen en leuk om te ervaren dat je samen zoveel meer gaat ontdekken in het boek. Met 8 leden is de leesclub vol, we laten het bij dit aantal om ervoor te zorgen dat alle leden voldoende aan het woord kunnen komen in het gesprek.

Een tijd geleden waren er drie personen die ook interesse hadden om deel te nemen aan een leesclub. We hebben toen geprobeerd meer leesliefhebbers te vinden om dan met elkaar een tweede leesclub te vormen. Dat is toen niet gelukt. Nu hebben weer enkele leden aangegeven graag lid te willen worden van een leesclub. Daarom proberen we het nog een keer. Als je van lezen houdt en het je leuk lijkt om met andere leesliefhebbers over een gelezen boek te praten, dan kun je dat kenbaar maken bij Wil Thijssen(zie adresgegevens achter in deze Nieuwsbrief). Twijfel je of het iets voor je is en heb je meer informatie nodig, neem dan gerust contact op, vragen staat vrij. Als we 6 personen bij elkaar hebben, gaan we na de vakantieperiode van start met een tweede leesclub.