Een verlaat jubileumfeestje

Op vrijdag 20 mei bent u vanaf 13.30 uur welkom in Ons Kwartier voor een verlaat jubileum feestje. Nu het kan willen we nog even stilstaan bij het 60-jarig bestaan van onze vereniging in 2020. We hebben een ontspannen programma met een lach, misschien een traan en natuurlijk muziek om naar te luisteren. Uiteraard is er ook voldoende tijd om gezellig met elkaar te kletsen. Ook gaat u niet naar huis met een lege maag. Deze middag wordt u als lid van de Seniorenvereniging aangeboden, er wordt geen entree geheven.

Op woensdag 20 april of op vrijdag 22 april kunt u zich tussen 10.00 en 12.00 uur in Ons Kwartier aanmelden en uw toegangskaart ophalen. We zien u dan graag. Bij heel veel belangstelling bestaat de mogelijkheid om op zaterdag 21 mei nog zo’n middag te organiseren, maar wie het eerst komt, het eerst maalt en Vol is echt Vol.