Volop activiteiten bij Seniorenvereniging Maarheeze!

Nu we corona achter de rug lijken te hebben, zijn we weer volop bezig zijn met wat we het liefste doen: bedenken en organiseren van bijeenkomsten en activiteiten voor onze leden, waarbij ontmoeting en plezier voorop staan. Het bruist dan ook weer van de activiteiten in Onze School/Ons Kwartier. Alle vaste wekelijkse activiteiten  draaien weer als vanouds en dat zijn er heel wat. Kijk maar eens op de Activiteiten Agenda die u vindt onder het kopje “Activiteiten”. Er is vast ook wel iets bij wat bij u past, want er is echt voor “elk wat wils”.

Daarnaast zijn er ook activiteiten die maandelijks plaats vinden en ook incidentele activiteiten. Maandelijks is er bijvoorbeeld een bijeenkomst van de fotoclub, kienen, het eetpunt en het “vrijdagavond etentje”.

De incidentele activiteiten in de komende tijd zijn: jaarvergadering (26 april), Paaslunch (18 april),vrijwilligersmiddag (23 april) en het verlaat jubileumfeestje (20 mei). Er is dus weer volop leven in ons home. Het is als met de natuur, die weer ontwaakt is uit de winterslaap. De eerste lentebloemen staan in bloei en bomen en struiken staan volop in de knop.  Het duurt niet meer lang of alles breekt open in geuren en kleuren. Van die natuurpracht mogen we allemaal volop genieten en dat geldt evenzeer voor de keur aan activiteiten die opbloeit in Ons Kwartier/Onze School. Kom gerust meedoen, u bent van harte welkom!