Op i oktober a.s. dansavond met live orkest "De Grensmuzikanten

In het verleden zijn de dansavonden bij onze vereniging een steeds terugkerende activiteit geweest. Deze avonden voldeden aan de verwachtingen van onze leden en werden mede daardoor ook steeds druk bezocht. Vooral de dansavonden met een live orkest werden altijd zeer gewaardeerd. Door de coronamaatregelen waren we echter genoodzaakt deze activiteit tijdelijk te stoppen. Nu alle beperkende maatregelen zijn opgeheven staat er eindelijk weer een dansavond op ons programma.

We beginnen op 1 oktober met het optreden van het live orkest “de Grensmuzikanten” uit Reusel. Deze muziekgroep is ontstaan uit muzikanten die zich in hun jeugdjaren veel met muziek bezig hielden en zich weer aangetrokken voelden tot het vormen van een bandje met accordeon, zang, gitaar, banjo en drum. Samen brengen zij op deze avond gezelligheid en luistergenot met hoofdzakelijk Nederlandstalige dansmuziek. Hun optreden is zeer gevarieerd en voor velen van ons heel herkenbaar. Zij treden veelvuldig met veel succes op in hun eigen regio en zijn op ons verzoek bereid ook een keertje naar Maarheeze te komen.

Houd je niet van dansen maar wel van gezellige muziek dan ben je uiteraard ook van harte welkom op deze avond. Samen luisteren naar muziek onder het genot van een drankje. Het belooft bij voorbaat een gezellige avond te worden.

Deze avond is bedoeld voor leden van onze vereniging met hun introducees. Dus breng gerust je vrienden en kennissen mee en maak er samen een mooie avond van. De toegang is gratis voor onze leden en aan niet leden (introducees) vragen wij een bescheiden bijdrage van 5 Euro. Dus noteer in je agenda: Dansavond Seniorenvereniging 1 Oktober aanvang 20.00 uur. Ons Kwartier is open vanaf 19.30 uur. Wij hopen velen van jullie op deze avond te mogen begroeten.

Gerrit van Hees en Harrie van Horne