Misschien interesse hiervoor?

1. Cursus genealogie “Ontdek je eigen verborgen verleden”.

Leer onder leiding van Louis Hartman in 5 avonden je eigen stamboom maken.

Louis heeft aangeboden om in “Ons Kwartier” een cursus “Genealogie voor beginners” te geven. De cursus bestaat uit 5 bijeenkomsten van 1½ uur en wordt afgesloten met een bezoek aan het archief in Den Bosch. In 5 avonden leer je je eigen stamboom maken. De kosten bedragen € 35,- voor de 5 bijeenkomsten.

Mocht u belangstelling hebben om zo’n cursus te volgen, of wilt u wat meer informatie daarover hebben, dan kunt u contact opnemen met Louis via e-mail: l.hartman@chello.nl; of tel  (0495) 59 33 87 of                06-15020580.

2. Meedoen met een huisband voor Onze School?

Marcel Heijnsbroek, lid van onze seniorenvereniging, heeft het initiatief genomen om te proberen een (huis)band te vormen. Zelf speelt hij basgitaar. In de band is plaats voor enthousiaste mensen op: drums/cajon, gitaar (elektrisch/akoestisch), of keyboard. Saxofoon, mondharmonica, mandoline, accordeon zijn ook inpasbaar en ook een zanger of zangeres is heel welkom. Wie mee wil doen kan contact opnemen met Marcel, telefonisch: 06-29 47 23 81, per mail:  marcelheijns@hotmail.com, persoonlijk: Sneppendijk 36, Maarheeze. Wat zou het leuk zijn als dit van de grond zou komen en er over een tijdje een echte “Onze School Band” de sterren van de hemel speelt!

3. Meedoen met een leesclub.

Sinds vier jaar is er in onze Seniorenvereniging een leesclub actief. Deze bestaat uit een achttal personen die graag genieten van een mooi boek en het leuk vinden daarover met elkaar van gedachten te wisselen.

Als richtlijn voor het vormen van een leesclub wordt een aantal genoemd van maximaal 8 personen. Dus de leesclub is vol. Maar ondertussen hebben zich nog drie personen gemeld die ook heel graag aan een leesclub zouden willen deelnemen. We willen met plezier een tweede leesclub starten als er nog enkele leesliefhebbers mee willen doen. Heeft u belangstelling, maak dat dan kenbaar  aan de balie in “Ons Kwartier” of bij Wil Thijssen tel. 592550; e-mail wil.thijssen.hendriks@gmail.com

, ,