Dag voor de Ouderen op vrijdag 7 oktober

Landelijk wordt deze dag dit jaar gevierd op vrijdag 7 oktober en daar doen wij aan mee. De deuren in Ons Kwartier gaan om 11.00u open en we dan beginnen met koffie met wat lekkers erbij. Na de koffie is er tijd voor een kletspraatje met elkaar, totdat we een fotoquiz gaan spelen. Na de quiz gaan we samen aan de lunch, waar die uit bestaat blijft nog een verrassing en na het natafelen komt de klapper van de dag: Bart van Loon zanger, entertainer.

Bart begon als zanger in de Efteling en is inmiddels op de meest uiteenlopende feesten te gast als zanger. Zijn kracht is dat hij naast zijn zangkwaliteiten en breed repertoire ook een echte entertainer is. Hij weet ieder keer weer opnieuw in te spelen op de situatie en het publiek. We hopen op een heel fijn optreden en een gezellige dag.

De kosten voor deze dag bedragen €10. p.p. en kunnen bij inschrijving direct worden voldaan, waarna u uw toegangskaart krijgt. De eerste mogelijkheid om in te schrijven is op woensdag 7 september van 10.00 tot 12.00u. Ook deze keer geldt weer: Vol is Vol. Overblijvende kaarten kunnen na die datum gekocht worden bij de gastvrouwen-heren of de beheerder van dienst in Ons Kwartier. Na betaling ontvangt u uw toegangskaart.

Dat het maar een gezellige middag mag worden!

Bijgevoegde foto (gemaakt door Harrie Biemans): Dag voor de Ouderen op 4 oktober 2017.